Budapest

Hallå där!
Nu är man i Budapest, capital city of Hungary :)
2a dagen här nu med min bror och André, och vi har haft det mycket great än så länge och sjukt trötta också.

Igår blev det:

  • Incheckning på hotellet
  • Shoppingcenter (West End)
  • Inhandling av sprit (jag köpte bla två flaskor vin för 20 kr st, very nice!)
  • Kvällsmat på en fin och prisvärd resturang. Betalade 120 kr och då fick man så mycket förrätt, huvudrätt, dessert, mongolisk mat, champange, öl och vin som man ville!
  • Senare på kvällen blev det förfest hos en kille som min bror kände och sedan över till Buda delen till en "open-air club"

Jag och André på den niceiga resturangen :) Nöjda som få!

På väg till nattklubben över en av broarna :)

Idag har det också varit en lång dag:

  • Vakna kl halv 10 för att få frukost på hotellet, dvs sovit typ 5 timmar.
  • Dra vidare till ett jättefint spa/badhus
  • Efter det blev det att dra till stans djurpark
  • Sedan blev det cirkus i 2 timmar, otroligt duktiga!
  • Sen på kvällen blev det en italiensk resturang på Vatci gatan

Sega människor på morgonen :P


André och broren på den italienska resturangen efter en lång dag :P

Min frutti di mare spagetti med havets läckerheter. Väldigt gott! :)

Fler bilder kommer väl upp senare från badet, djurparken osv. Det är broren min som har tagit de flesta bilderna :) Men detta var allt för mig för ikväll. Maybe i will be back ;)

 

PUSS SCHWEDEN!

 


Kommentarer
Postat av: tanja

ser ut som om ni haft det nice=)

2010-08-06 @ 09:32:24
URL: http://frokenspero.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0