No blogg!

Halloj!
Har verkligen inte blivit något bloggande på ett tag nu, och det kommer nog inte bli så jätteofta nu när jag ska resa bort en månad. Ska dock ta med mig laptopen denna gången så kanske lite :)

Har hänt en massa massa massa sen jag skrev senast, så jag tror inte jag kan få med allt här.
Har haft förfest hos mig med en massa härligt folk och härlig kväll med snurra flaskan :)
Sen har det blivit ridning på islandshästar med André, sjukt mysigt!
Firandet av jontes födelsedag i fredes och utgång till kstaddagarna, också mycket trevligt!

OCH idag bär det av till Götet för att sen imorgon åka till Ungern och Budapest med min bror och André.
Efter några dar där bär det av till mina föräldrars födelseort i Transylvanien där jag kommer att bli kvar tills den 17de augusti. Så nu bär det av och får hoppas på en underbar månad till :) Dock kan nog inget slå detta vädret i Sverige den senaste månaden, men det blir bra ändåån!


Bara för att fylla ut bloggen med något så lägger jag upp en "outfitbild"
från min senaste förfest. Nyinhandlad klänning från sandelins :)


Och så en bild bara för att visa vilken störd kväll vi hade hos mig senast :P
Haha, och detta är verkligen inte det värsta...


Nåja! Nu drar jag mig så ses vi igen om en månad Sverige :)
Och jag ska försöka bättra mig med bloggandet, om jag kan.


PUSSGURKOR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0