P&L och midsommar

Halloj!

Nu har jag varit riktigt frånvarande ett bra tag, vilket jag varit pga Peace and Love.
En riktigt härlig festival med en massa nice band, underbart väder och härligt folk! Finns inte så mycket mer o säga men Jay-Z, The Hives, Billy Talent, Robyn och Vitalic var några av de banden som var över förväntan faktiskt.

Här kommer några bilder från veckan (resten läggs upp på min facebook för er som är intresserade att se fler ;)


Camp Skåne med schtekar Rebecca i mitten ;)



Och så lite bilder med bla Rebecca och en Peace and Love kille, camp Ljungby som övar på ställningar, Billy Talent, vi folks innan Jay-z och till slut en däckad Jesper.

Och eftersom att jag inte la upp några bilder från midsommar innan lägger jag upp några här under, vilken för övrigt var den bästa midsommaren hittills :)


Sommarflickor i sommaråhus :)



Och så lite bilder på bla Jesper som slickar André, Marcus som är pimp med Rebecca och Carolina, André som är pimp med mig och Carolina (för övrigt knep han precis Carolina i rumpan på den bilden, därmed allas mystiska miner) och så några bakisbilder på stranden dan efter :) Mucho nico!


Stort inlägg så nu skriver jag inte mer, och måste istället börja laga mat eller något sånt.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0