Rumor has it...

Kollade precis på filmen Rumor has it på tv3.
En komedi med Jennifer Aniston och Kevin Costner från 2005.

Måste faktiskt säga att det var en mycket bra film, vilken jag inte trodde att det skulle bli.
Var helt säker på att det skulle bli en vanlig amerikansk förutsägbar komedi. Med handlingen
tog en rätt oförutsägbar vändning mitt i filmen så att man bara satt och tänkte.. okej, hur fan ska de bli nu då?
Tänker dock inte berätta så mycket mer om handlingen om någon vill se den :P







Men nej jag gillade den i alla fall. Brukar för övrigt gilla amerikanska komedier också, trots att dom ofta är förutsägbara, men jag gillar atmosfären i dom. Så denna kan jag rekommendera till er som gillar det, trots att detta inte är en sådan film egentligen :)

Den får 4 av 5 av mig!

PUSS O KRAM, GODNATTRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0