Bandnamn och häl

Haj näbbgädda!
Idag har dagen inte bestått av typ något egentligen. För dåligt väder för att dra till stranden, för fint för att sitta inne. Så det fick bli både och.

Var ute och kastade boll med André och Marcus innan. Sen bestämde jag mig för att sparka på bollen barfota vilket inte resulterade i något bra och jag fick ett bigga blåmärke på foten.

När jag väl satt inne så tänkte jag vara lite effektiv och försöka komma på några olika bandnamn, då Back to Gravity ska byta namn och dom har hållit på och försöka komma på ett annat namn på ett år nu utan framgång. Jag tror dock inte heller jag kom på något bättre. Så that was it!

Nu ska jag hem!
BYY..EE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0