Drag me to hell

Ja, det var ännu ett tag sen jag skrev i bloggen nu.
Minns inte riktigt själv när det var senast.. men men massa studentfirande har det varit.
Jättekul på Kingas student med övernattning i Sölvesborg och sedan för att bege sig av till Helsingborg till Andrés pappa och sen på måndag till Halland för Josefins student.

För övrigt, min bloggrubrik idag, heter så för att jag kollade på drag me to hell hos Andrés pappa i helgen.
Jag är ju en sån människa som enormt avskyr skräckfilmer, jag kan inte gå omkring hemma själv på ett tag efter det. De enda gångerna jag har kollatpå skräckfilm har varit för att jag har varit med andra som har kollat på det och därmed in princip blivit tvungen att kolla på det. Ja.. så blev det i helgen.
Vi sätter på tvn så står det "skräckfilm - Drag me to hell". Marcus börjar såklart direkt skratta och säger "jaa! vi kollar på skräckfilm haha, jag vill se julia blir rädd".. ja så vi kollade på den.

Det sjuka är dock.. att jag trodde det skulle bli världens äckligaste film, men detta var nog det mest komiska jag sett på riktigt länge (observera att detta kommer från en person som inte klarar av att kolla på skräckfilmer annars). Herregud, jag trodde först att det var en skräck-komedi, men nej seriöst.. det var en riktig skräckfilm. Ni bör se den själva för att förstå. Så ja.. utsidan säger inte allt (vilken jag tycker ser rätt rälig ut).



Ja, nu blev det ett jävla långt inlägg igen utan knappt några bilder.
Men detta blev ett sånt nattainlägg där jag för det mesta bara snackar skit, så nu ska jag bege mig till sängs och kolla på 2 ½ men, som förövrigt är sjukt underskattat :)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0