Glömt glömt glömt

Hej hej!
Ja, jag har glömt uppdatera min blogg igen. Kan dock vara pga det fina vädret dessa dagar, har knappt suttit vid datan. Och hela dan idag har det varit till o packa väskan inför Peace and Love dit vi åker tooomoorrow!

Har inte heller lagt in bilderna sen midsommar, vilket var den bästa midsommaren för mig hittils!
Perfekt väder, härligt sällskap med en massa lekar, dans och skratt! Och dagen efter blev det bakis strand dag med hälften av folket från festen. Bilderna får väl kanske komma nångång samtidigt med Peace and love.

Nåja, nu måste jag dra. En lååång bilfärd väntar imorgon.
Ska även köra inom Halmstad för att hämta upp Rebecca och därmed blir bilresan sammanlagt ca 9 timmar.
Yey! Men sen ska det bli niice vaa? :D


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0