Klockan är efter 00.00

Hallå der!
Nu är man hemma och jag har stekt pannkakor återigen haha. Jag måste sluta med dessa sötsaker, är helt beroende och snart sätter väl vikten också igång..

Nåja, har lagt in lite bilder från Kingas student. Tänkte att jag kanske kan lägga upp några här bara för att alla älskar studenten och the feeelliiing! :)

Och ja, på tal om rubriken, så är klockan efter 00.00. Jag är en nattabloggare.

Dat vas it får tå najt aj tink!
KAASCHIIINGG


(Jag och André redo för utspringning i Sölvesborg)


(Jag är ännu mer redo..)


(och DÄR sprang dom ut)


(André, studentis Kinga och jag som ser ut som en blek liten flicka)


(Kinga och hennes mormor / min moster :)


(Och sen for dom of and away.. för att sen komma tillbaka igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0