Nu blev det stressigt

Halloj!
Ja, idag har det varit stressigt. Hade bestämt mig för att dra o träna idag men det hann jag inte.
Mina föräldrar åker nämligen till Ungern på fredag och dom kommer bara hem i slutet av augusti, dvs kommer jag vara hemma själv större delen av sommaren. Därmed finns det en massa saker som måste visas och fixas innan dom åker. Bland annat handlas en massa snabbmat haha.

Något jag längtar efter sååå mycket just nu är sol och chill.
Då tänker man tillbaka på Tunisien förra sommaren med André, till sol, bad och brunhet :) Därför lägger jag upp en bild från stranden i Tunisien förra året. Får väl njuta genom bilden i alla fall..

HAJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i tunisien?

2011-11-19 @ 01:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0