Peace and pannkakor

Hallå!
Nu blev det återigen ett sent inlägg, ska dock inte skriva lika mycket som igår förhoppninsvis :)
Idag har man varit vid Balsbysjön med Marcus och André och senare på kvällen bar det hemåt.
Väl hemma fick jag för mig att göra pannkakor och jag blev sjuukt stolt över dom! Inte EN enda gick sönder och inga brända, det är totalt rekord för mig. Var därför tvungen o ta en dålig mobilbild på dom :)


(Nice, isn't it ;)

Ja, och sen har jag glömt o skriva att jag bokat biljetten till Peace and love nu :)
Woho, hittils är det jag, André, Marcus, Jesper, Rebecca och Carolina och vi vill helst försöka fixa en minibuss, så hör av dig om du har haha :) Nån mer som vill med, så hör av er. Ju fler desto billigare :)



Nåja, det ser man fram emot i alla fall. Antagligen med regn också som detta Sverige endast har o erbjuda i sommar känns det som (förutom dessa två senaste dagarna kanske).
Nu blir det till att Kanske sätta sig o spela lite sims.. men det tar upp typ 3 timmar och klockan är redan mycket... JA.

HAJ DÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0