Se på

Tjinx!

Nu sitter man hemma hos André ute i Fjälkinge och klockan är exakt 00.00 just nu när jag skriver dessa ord. Haha, okej jag börjar redan bli flummig.

Filmälskare som jag är så har jag börjat skriva en lista på vilka filmer jag vill se. Bland annat har jag skrivit upp million dollar baby som André sa var en bra film. SEN till min pinsamhet så har jag inte sett någon av de nya Batman filmerna än så det har jag också tänkt på.


(Ur million dollar baby, boxningsfilm yeah ;)

Någon annan som har bra tips på filmer?
Minns att min bror sa någon film, minns dock inte vilken. Får ta reda på det.
Sen har jag tänkt recensera filmerna här på bloggen efter att jag sett dom, så håll utkik ;)

Nu blir det till o göra något annat.

PUZZISSZZZZ maha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0