Spontan plåtning

Hallå!

Jag borde verkligen uppdatera min blogg oftare, så slipper jag skriva så mycket i varje inlägg.
Kortfattat helgen i alla fall: Fredes, grillning hos Mikael med trevligt folk. Lördes, glo prinsessbröllop hela dagen verkligen, vet egentligen inte varför jag inte slutade kolla men jag tror jag gillade det :) På kvällen blev det att kolla på Liar Liar med älsket. Idag, fick jag ett samtal av Kimme om jag kunde komma in på en plåtning vid halv 6 idag. Det tackade jag ja till, då jag ändå inte hade något speciellt för mig. Trevligt och relativt kallt var det :)

Här kommer två bilder från dagen. Dock kommer dessa bilder inte att redigeras av Kimme själv utan det är jag som tagit tag i redigeringen denna gången :) Lägger upp två så länge, sen kommer väl fler upp när jag hunnit redigera fler (observera jag är ingen expert på redigering).

Hope u likie!






Alla bilder är tagna utan smink, därmed skulle jag behövt någon som är lite bättre på retusch än mig för att ta bort mina mörka ringar under ögonen och lite så :) Hör av dig om du kan ;)

updated... TJIIINGG!!




Kommentarer
Postat av: babba

den översta är helt perfekt! Sjukt fin!

2010-06-28 @ 23:00:09
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0