Två till

Gomorrn!
Säger jag som nyss vaknat. Helt ok väder, dock kanske inte direkt sol och bada väder då det i ena stunden är jättevarmt och i andra stunden feta moln. Så man får se vad som händer :)

Igår fick jag äntligen lite tid över att spela the sims 3 ;) haha.. nerd.
Och så försökte jag mig på att retuschera två bilder till från gårdagens plåtning med Kimme. Lägger upp hela sessionen i något annat inlägg sen när jag känner mig klar med alla bilder. Som sagt kan jag inte retuschera mörka ringar, fläckar och sånt, och jag vet inte om jag kommer hinna få tag på någon snarast heller. Så här kommer iaf två bilder som bara är retuscherade med själva färgen.


(Blev lite retro stil på denna, jag gillade det i alla fall :)



(Och här har vi en the ring bild.. typ. Retuschen är bara att jag har ljusat
upp bakgrunden lite)

Som sagt har jag inget smink på dessa bilder, vilket kanske gör att jag ser sjuk ut på vissa bilder.
Det är DET som jag vill få fixaaatt :D

Nu ska jag försöka ge mig ut i solen lite, så mkt man kan sitta där innan dom fula molnen kommer igen.

KUUSSHEEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0