Dixie kom hem nuuu! :(

Hallå deer!

Här sitter jag och saknar min kära lilla katt.. la precis in bilder från min kamera och hittar en massa bilder på henne.
Fy faan vad jag saknar henne! :( Var är du Dixieee?

Hon har varit borta sen i juli nu, sprungit bort under tiden vi var bortresta i somras..
Känner att jag börjar ge upp hoppet på att hon kommer tillbaka nu.. fan alltså.
Djur är jobbigt att ha, man fäster sig för mycket vid dom och när dom är borta så känns det som om det är ens syskon som har gått bort eller något.



Jaja, söndag.. deppkväll och sörja över Dixie lite.
För övrigt har det varit träning med dansen idag och nu ligger jag här med André som kollar på terminator :P

Jaa och imorgon börjar något som kallas för höstlov :O Inte ofta man får det med sitt jobb, så härligt! :)
Sen bär det av till Stockholm i slutet av veckan för återträff med jobbet wiihoo! :)

Ja det var nog allt för mig ikväll..
Har NÅGON sett en katt som liknar denna på bilden så hör av er, hör av er !! Jag behöver henne såå mycket :(

PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0