Helg, svamp och låtar

Hallooj!

Min rubrik kanske kan misstolkas men jag kommer snart till vad jag menar med svamp haha :D

I helgen blev det lite förfest hos Daniel i Hässleholm som fyllde år och utgång på Harry's där jag förövrigt aldrig har varit förut. Det blev en trevlig kväll så då tackar vi alla för det :)

Dagen efter blev det bara en slappedag och sedan var jag och André ute på svampjakt i skogen.
Vi hittade faktiskt 4 stora carl-johan svampar (vi tyckte dom var stora, och det var dom). Men nej då, sen kommer min wunderbaum mamma med 4 st svampar till som var ungefär 5 gånger så stora som våra (men den storleken var fan inte normal, dom vägde 1 kg/ svamp). Haha nåja.. som sagt har jag alltså varit och plockat svamp och sedan även ätit dom :)

Och sen behöver jag även lite nya låtar till att kunna bränna en ny skiva att ha i bilen med tanke på att man kan bli rätt trött på sina skivor när man kör flera km om dagarna. Kom med förslag ifall ni har :)

Detta inlägget blir fruktansvärt tråkigt utan några bilder, glömde ta bild på mammas enorma carl-johan svampar
:(

Men men, tänkte bara få min blogg lite uppdaterad :)

PUSS PUSS PÅ ÄERR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0