Kära lilla blogg

Oh herregud vad min blogg har blivit bortglömd på sistone.
Hela ungernresan och sen jag börjat jobba har jag totalt glömt bort det. Om man dock ska börja skriva för tidningen Fresh Magazine så blir det nog ändring på det, man känner sig mer motiverad när man vet om att man har lite läsare och sådär :)

Nåja lite sammanfattat. Har som sagt börjat jobba på Nordic Traditions (studentmösseförsäljningen/utprovare) vilket man nu har jobbat med varje dag sedan 23 augusti. Känns jättebra och allting har funkat bra bra hittils.
Och nu tänker man, hmm varför fick jag tid att skriva i bloggen just idag.. eller lust för den delen.

Jo jag skulle egentligen till Karlshamn idag för att vara med på en modevisning, sjukt ball med godis/alice i underlandet tema. Men nej då, när vi var på skolan idag för att hålla i utprovningen började jag såklart spy och har gjort det ungefär ända tills nu.. så där sket sig min fredagkväll. Tänkte att jag hade lite lust att skriva av mig :)

Inga bilder från varken ungernresan eller jobbet eller vadsomhelst sedan juli har lagts upp.. dåligt gjort av mig. Får se om det blir på facebook istället.

Nåja, nu ska jag kolla på en musikalfilm och känna mig sjuk.
Får hoppas jag börjar bli lite mer motiverad att skriva i min bloggis hädanefter, får höra av mig om jag börjar skriva i Fresh Magazine :)

Det var detta för mig denna gången!

PUSS O KRAAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0